پژوهش رسانه ای

در بخش پژوهش رسانه‌ای، ما به مطالعه و بررسی نحوه عملکرد، تأثیر و پیامدهای رسانه‌ها در جامعه و فرهنگ‌ها میپردازیم. این نوع پژوهش شامل تحلیل محتوا، بررسی رفتار مخاطبان، و ارزیابی تأثیرات رسانه‌ها بر افکار عمومی، هویت‌ها و روابط اجتماعی است. هدف اصلی  پگاه نو در انجام این پژوهش‌ها، درک بهتر از چگونگی ارتباط رسانه‌ها با جامعه و شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این حوزه است.

برای ثبت درخواست فرم زیر را تکمیل نمایید
Contact Form Demo
پیمایش به بالا